piątek, 3 stycznia 2014

Beats Studio 2.0 Black!

Witajcie!
Dzisiaj mam dla was recenzję nowych Beats Studio 2.0! :)














 W zestawie znajdziemy:
- Słuchawki,
- Etui,
- Kabel z ControlTalk,
- Kabel bez ControlTalk,
- Kabel USB,
- Ładowarka,
- Karabińczyk,
- Instrukcje,
-Naklejka,
- Katalog,
- Ściereczka,
- Polska Instrukcja,
- Karta Gwarancyjna,
- Pudełko.

Katalog został zmieniony jednak stwierdziłem, że pokażę wam tylko początkowe strony. :)



Szczerze mówiąc to trochę zawiodłem się na firmie Beats. W końcu przeprojektowali ich "legendarny" model i miała to być ogromna innowacja. To prawda, słuchawki są bardzo innowacyjne. Jak dla mnie wygląd bardzo się poprawił i wyglądają dużo lepiej niż wcześniej. To co mnie najbardziej zachwyciło to niezwykły komfort słuchania. Nauszniki są bardzo wygodne i jest w nich odpowiednio dużo miejsca, żeby nie były ściskane.


  

Dość ciekawą zmianą jest to, że najnowszy model Studio ma wbudowany akumulator, ładowany za pomocą kabla USB. Po naciśnięciu przycisku można sprawdzić poziom naładowania Baterii.

Okrągły przycisk, który widzicie na zdjęciu służy do sprawdzania stanu baterii oraz do włączania lub wyłączania słuchawek.Jedno z kółek z literą "b" wycisza dźwięk, lecz nie dzieje się to tak jak w poprzednich Studio(wyciszenie to najzwyklejsze przerwanie dźwięku) tylko dźwięk szybko się ścisza, następuje to bardzo płynnie.



Zmienił się jeszcze wygląd kabla.

"Jeśli słuchawki są naładowane lecz nie chcą grać a przy sprawdzaniu stanu baterii świeci się tylko czerwona lampka LED należy:
- podłączyć słuchawki do urządzenia grającego,
- przytrzymać przycisk sprawdzania stanu baterii przez 10 sekund."
~porada od posiadacza Beats Studio 2.0
Coś co mnie zdziwiło to dziwne syczenie po włączeniu słuchawek. Jest to dźwięk, który wycisza
dźwięki z otoczenia. Sprawdza się to znakomicie. Oczywiście słuchawki grają teraz lepiej niż poprzedni model, jednak dla mnie 1250 zł to przesada i w dalszym ciągu zdecydowałbym się na Mixr'y. 
Co do podróbek.
1.Papierek na, którym jest naklejka musi być biały, jeśli jest żółty mamy podróbki.
2. Nie posiadają numeru seryjnego na słuchawkach, znajduje się on tylko na pudełku, jeśli jest na słuchawkach mamy podróbki.
3. Ładowarka musi mieć czerwoną literę "b" na swojej powierzchni, nie może zajmować całej górnej powierzchni ładowarki, jeśli litera"b" jest szara i zajmuję całą górną powierzchnię mamy podróbki. Niestety nigdzie nie znalazłem zdjęcia podrobionej ładowarki, za to zamieściłem niżej zdjęcie tak jak powinna wyglądać. Jeśli będzie inna niż ta niżej mamy podróbki.


77 komentarzy:

  1. Witaj. To są oryginały ?
    http://www.fotosik.pl/u/beatsklep/album/1549897
    http://tablica.pl/oferta/monster-beats-by-dr-dre-swiateczna-przecena-paragon-i-gwarancja-sklep-ID3aGGb.html#a635405dd0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemanko;) Kupowałem od nich i oczywiście sprawdziłem do tych poradników. studio białe mam do dzisiaj na szczęście są one oryginalne;) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. mam do sprzedania oryginalne beats studio, wystawiłem na allegro, to 100% oryginał http://allegro.pl/monster-beats-studio-oryginal-100-i3853847327.html. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te od anonima to orginał?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Czy uważa Pan, że te słuchawki są oryginalne? Niby cena mniejsza (choć w media markt teraz kosztują ok. 600 zł), ale porównując z Pańską notką wyglądają na oryginalne.
    http://allegro.pl/nowe-monster-beats-by-dr-dre-solo-hd-2-kolory-i3856204387.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróbki. Gość twierdzi, że to wersja 2013 i są 2 kable w zestawie. W wersji 2013 jest tylko 1 kabel.

      Usuń
  5. Cześć, też mam te słuchawki, ale po rozładowaniu się nie chcą się naładować (siedzą pod ładowarką właśnie teraz, po podłączeniu wszystkie 5 diod zapaliło się, gdy je odłączam diody gasną lecz nadal jest tylko jedna kropka baterii - ta czerwona). Słyszałeś może o takim problemie ? Szukałem po forach anglojęzycznych ale nic nie znalazłem, a do Ciebie trafiłem przypadkiem, ale widzę, że wiesz o wiele więcej ode mnie w tym temacie.
    Co do słuchawek - dźwięk i wyciszenie są mega. Szkoda tylko, że nie chcą się naładować... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy o tym nie słyszałem. Oddaj je w ramach reklamacji gwarancyjnej. Można wiedzieć gdzie je kupiłeś? :)

      Usuń
    2. Swoje kupiłem tydzień przed świętami w Media Markt w Holandii. Niestety będę musiał zrobić tak jak mówisz. Dokopałem się do kilku takich przypadków jak mój więc Beats wypuściło wadliwy produkt...

      Usuń
    3. A jednak ! :) Wystarczyło przytrzymać przycisk sprawdzania naładowania energii przez 10 sekund (reset słuchawek, po którym automatycznie są włączane).
      Reasumując:
      Jeśli słuchawki są naładowane lecz nie chcą grać a przy sprawdzaniu stanu baterii świeci się tylko czerwona lampka LED należy:
      - podłączyć słuchawki do urządzenia grającego,
      - przytrzymać przycisk sprawdzania stanu baterii przez 10 sekund.


      Skąd wiedzieć, że słuchawki są naładowane ? Wystarczy podłączyć je do ładowania i jeśli wszystkie lampki LED świecą się na biało to znak, że słuchawki są w pełni naładowane.

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. hej mam ten sam problem tylko ze gdy trzymam znow graja ale po chwili przestaja grac i znow swieci sie czerwona dioda i tak ciagle pograja 5 min i znow,..

      Usuń
    5. KOLEGO uratowałeś mi zycie myślałem że moje 2 dniowe studio się poddały , a dzięki temu co napisałeś znów się nimi cieszę wielkie dzięki

      Usuń
  6. W recenzji mało napisałeś na temat dźwięku, jak twoim zdaniem wypadają na tle miar - ów, dźwięk jest lepszy ? Czy są równie głośne ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dźwięk na tle Mixr'ów dalej jest gorszy i na jednym z najgłośniejszych poziomów dźwięk jest dużo dużo słabszy w porównaniu do Mixr'ów. Co do głośności to grają bardzo podobnie, Studio może trochę głośniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak wypadają w porównaniu do starszych Studio ? Mam starsze aczkolwiek nie wiem czy opłaca się je wymienić tylko dla wyglądu- który do mnie osobiście przemawia w tych nowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do starszych Studio wypadają dużo lepiej, dźwięk jest dużo lepszy, a wydajność baterii bardzo się zwiększyła.

      Usuń
  9. Witam.Bardzo proszę o pomoc.Czy słuchawki z tego ogłoszenia są oryginalne? Gościu twierdzi,że przy wymianie z programu Work and Travel je zdobył niech pan zobaczy na zdjęcia.Planuje je kupić ale jakoś cena mnie odstrasza.
    http://tablica.pl/oferta/monster-beats-by-dr-dre-studio-new-swiateczna-promocja-idealnyprezent-ID4rXSz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to są oryginalne słuchawki? Stosując się do pańskich rad wydaje mi się, że są oryginalne. http://tablica.pl/i/oferta/monster-beats-by-dr-dre-pro-gwarancja-12-miesiecy-paragon-sklep-ID4rqKt.html?code=303b1d5d94

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie. Aktualnie posiadam Beats Executive i mam możliwość ich zamiany na Beats New Studio, opłaca się? Kosztują tyle samo. Dodam, że Executive są dla mnie za cieżkie, ale nie wiem czy waga przekłada sie na cenę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie czy są to oryginały ??
    http://tablica.pl/oferta/monster-beats-by-dr-dre-studio-2-0-new-promocja-gwarancja-12m-paragon-CID99-ID4rXSz.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. No właśnie cena mnie dziwiła ale pudełko się nie różni od tych twoich z recenzji więc warto się było spytać :)

      Usuń
  14. te dwie pary to oryginały ?
    http://allegro.pl/monster-beats-by-dre-solo-hd-light-blue-i3944633649.html
    http://allegro.pl/sluchawki-monster-beats-by-dr-dre-bluetooth-bcm-i3959969987.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mógłbyś mi pomóc ? Znalazłem Beatsy Studio na allegro ,które można zarejestrować i nie ma żadnych negatywnych komentarzy dot. nieoryginalności słuchawek a jednak cena jest bardzo niska
    http://allegro.pl/monster-beats-by-dr-dre-studio-sluchawki-dhl-black-i4006789676.html
    Jak myślisz są oryginalne czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.fotosik.pl/u/beatsklep/album/1549897
    a te? i jeżeli podróby to dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  17. siemka powiecie mi czy to sa podrobki ?
    http://tablica.pl/oferta/beats-studio-2014-jedyne-w-pl-gwarancja-nowe-s-n-poznan-monster-CID99-ID4yB8N.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że podróbki. Szukaj za więcej niż 900zł.

      Usuń
    2. po czym twierdzisz ze to podrobka po cenie tylko ?

      Usuń
    3. 1.Papierek na, którym jest naklejka musi być biały, jeśli jest żółty mamy podróbki.
      2. Nie posiadają numeru seryjnego na słuchawkach, znajduje się on tylko na pudełku, jeśli jest na słuchawkach mamy podróbki.
      3. Ładowarka musi mieć czerwoną literę "b" na swojej powierzchni, nie może zajmować całej górnej powierzchni ładowarki, jeśli litera"b" jest szara i zajmuję całą górną powierzchnię mamy podróbki. Niestety nigdzie nie znalazłem zdjęcia podrobionej ładowarki, za to zamieściłem niżej zdjęcie tak jak powinna wyglądać. Jeśli będzie inna niż ta niżej mamy podróbki.

      Usuń
    4. czy orginalne sluchawki znacznieych roznia sie dzwiekiem od tych podrobek ?

      Usuń
    5. Zależy czy dla "Audiofila" czy dla osoby, dla której wystarczą zwykłe słuchawki.

      Usuń
    6. jako facet nosilbys kolor orange neon ?

      Usuń
  18. "1.Papierek na, którym jest naklejka musi być biały, jeśli jest żółty mamy podróbki."

    ktory papierek/naklejka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejka z logo Beats. W oryginale jest przyklejona do białego papieru, a w podróbkach do żółtego.

      Usuń
    2. kupiłem te słuchawki, nie jestem pewny czy to orginał, jednak z tego co piszesz tylko naklejka jest zółta reszta sie zgadza.

      Usuń
    3. http://allegro.pl/show_item.php?item=5863201706

      Usuń
  19. http://m.allegro.pl/sluchawki-monster-beats-studio-czarny-bialy-i4060040451.html orginał czy podróba??

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy te słuchawki są oryginalne czy podrabiane?http://allegro.pl/sluchawki-beats-by-dr-dre-studio-white-2-0-okazja-i4099990139.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam przymierzam się do kupna słuchawek executive i pytanko podróbki czy oryginalne ?

    http://olx.pl/oferta/beats-by-dr-dre-executive-sluchawki-orginalne-idealne-okazja-warto-CID99-ID568uH.html#dd6d5a649e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trudno stwierdzić. Zależy czy ma do nich jakiś paragon.

      Usuń
  22. Czy słuchawki są uszkodzone jeśli ciągle słyszę szum mimo resetowania czy może być inna przyczyna ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy miał Pan problem polegający na tym iż w ogóle nie zapala się czerwona dioda,a mimo że teoretycznie słuchawki do telefonu są podłączone to dźwięku nie słychać ?

    Reset niczego nie zmienia znów się zapala pierwsza dioda i miga na biało, a w słuchawkach słychać tylko szum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałem nigdy takiego problemu. Sądzę, że powinieneś oddać je do sprzedawcy, u którego je kupiłeś ponieważ jest to wada fabryczna podlegająca gwarancji.

      Usuń
  24. http://allegro.pl/beats-studio-sluchawki-dhl-black-n-s-monster-black-i4169480702.html
    Podróbki ? Oryginalne ? Jeśli podróbki to dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłem dzisiaj beats executive, słyszę w słuchawkach lekki szum nawet gdy nie są podłączone to żadnego urządzenia, gdy zrobię głośniej to szumu nie słychać bo przykrywana jest muzyką. Czy to normalne?

    OdpowiedzUsuń
  26. http://allegro.pl/monster-beats-by-dr-dre-studio-white-i4205762457.html
    lub
    http://allegro.pl/sluchawki-monster-beats-by-dr-dre-studio-white-i4210632966.html

    Czy te sluchawki sa podrobione ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do pierwszych to nie ma odpowiednich zdjęć, a drugie podrobione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie zdj pomogly by Panu w rozwiklaniu watpliwosci czy to nie sa podrobki ?

      Usuń
  28. Witam, czy słuchawki te są oryginalne:
    http://olx.pl/oferta/beats-mixr-by-dr-dre-david-guetta-poznan-nw-org-gw-monster-solo-CID99-ID5mKvz.html
    oraz
    http://olx.pl/oferta/beats-studio-2014-jedyne-w-pl-gwarancja-nowe-s-n-poznan-monster-CID99-ID4yB8N.html

    OdpowiedzUsuń
  29. http://olx.pl/oferta/sluchawki-beats-by-dr-dre-mixr-nowe-czarne-djskie-podnoszone-ucho-CID99-ID4Uv6L.html#dfc85aaec6 Czy są podrobione? Proszę o odpowiedz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginał. Nie polecam jeśli chodzi o wytrzymałość. Miałem takowe jednak po niespełna roku pękł pałąk. Nie naprawili (-bo nie mogli-) lecz mogłem wymienić je na inny model (za dopłatą w MM). Wybrałem Beats New Studio. Wydają się być o wiele solidniejsze od modelu Mixr z kolei te (Mixr) mają lepszą charakterystykę dźwięku.

      Usuń
    2. Podróbki...
      Brak numeru seryjnego na pudełku, żółta naklejka

      Usuń
  30. http://allegro.pl/sluchawki-monster-beats-by-dr-dree-studio-oryginal-i4226643939.html
    Podróbki czy oryginały???

    OdpowiedzUsuń
  31. http://allegro.pl/beats-by-dr-dre-mixr-biale-oryginalne-jak-nowe-i4247772286.html Czy oryginalne?

    OdpowiedzUsuń
  32. czy te są oryginalne???
    http://allegro.pl/beats-by-dr-dre-studio-2014-nw-monster-solo-i4307463809.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy to są oryginały???
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4310791130&ref=last-visited

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się do pytania. Wyglądają na oryginały, patrząc na wymienione we wpisie szczegóły. Kupiłem je trochę pochopnie ze względu na cenę, a teraz tak czytam i zaczynam mieć wątpliwości.

      Usuń
  34. http://allegro.pl/nowe-monster-beats-studio-lamborghini-unikat-i4414556495.html

    oryginał czy fake?

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam byłem posiadaczem Dr Dre STUDIO i zamieniłem na Dr Dre STUDIO 2.0 to był mój naj gorszy krok jaki mogłem zrobić i przestrzegam aby nie robić tego głupstwa. Proszę zwrócić uwagę że pałąg co reguluje się długość ramienia wchodzi w obudowę w której jest cały układ elektroniczny ja po tygodniu użytkowania nie zwróciłem na to uwagi będąc w mieście złapał mnie deszcz po powrocie do domu cały czas grałem nimi ale po odłożeniu i po jakim czasie chcąc znowu je użyć zamarły na amen. Znając firmy gdybym teraz chciał reklamować to zapewne nie uznają mi gwarancji ponieważ z mojej winy a powinni poinformować że są te słuchawki tylko na pore bez deszczową i pewno mgła też by im zaszkodziła. Zostałem z wielkim G....m za duże pieniądze. Proszę o zwrócenie uwagi na ten problem bo będziecie mocno żałować jak by ktoś miał pomysł co z tym zrobić proszę o podpowiedź tadolo@konto.pl mieszkam w Londynie szkoda że nie w USA bo bym osobiście pojechał do Dr Dre żeby mi oddał kasę. W starszym modelu pałąg jest inaczej rozwiązany nie dostanie się woda do układu bo jest osobną częścią POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  36. A te są oryginalne? http://olx.pl/i2/oferta/monster-beats-by-dr-dre-studio-v2-2014rsw-promocja-CID99-ID7VX6L.html

    OdpowiedzUsuń
  37. http://allegro.pl/sluchawki-nauszne-monster-beats-studio-2-0-v2-wawa-i4877159941.html orginaly ?

    OdpowiedzUsuń
  38. http://olx.pl/i2/oferta/sluchawki-beats-by-dre-studio-v2-2014-biale-kable-opak-usa-CID99-ID88Rgt.html#:4646e549e8 witam czy te są oryginalne?

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam problem, posiadam słuchawki Beats studio wireless v2 i nie mogę ich naładować. Ładuje oryginalnym kablem i na max'a wyświetla mi się tylko jedna biała kontrolka która po 10 minutach zamienia się w czerwoną diodę led po czym słuchawki wyłączają się. Podłączałem już Jack słuchawki do telefonu, przytrzymywałem 10 sekund przycisk power i nic. Nic się nie dzieje. Miał ktoś podobny problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że reset słuchawek powinien pomóc.
      http://www.beatsbydre.com/support/troubleshooting/studio/reset-studios.html

      Usuń
  40. Właśnie mam taki problem, ze nie reagują na opis resetu który jest na stronie. Ładuje 5 h a ciągle czerwona dioda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje reaguja ,ale nie dziala ten ,,reset'' Bo laduje okolo 15h ,a dalej o kant chuja mozna sobie rozbic ,,dzialajace'' Beatsy :)
      Totalnie nie wiem co to do chuja wafla ma znaczyc skoro sluchawki za 1300 Dzialaly okolo 2m i tyle :)

      Usuń
  41. Dziękuje za tą poradę "Jeśli słuchawki są naładowane lecz nie chcą grać a przy sprawdzaniu stanu baterii świeci się tylko czerwona lampka LED należy:
    - podłączyć słuchawki do urządzenia grającego,
    - przytrzymać przycisk sprawdzania stanu baterii przez 10 sekund." Myślałem że juz coś się stało ale dzięki temu udało mi sie je "naprawić' Naprawdę jeszcze raz dziękuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam od pewnego czasu(wczoraj) Mam pewien problem z tymi oto sluchawkami.Mianowicie wyczytalem ,ze powinny sie ladowac 1h.Aczkolwiek po 2h dalej jest czerwona dioda.. +Na zasilaniu pod kabel usb do laptopa i normalny (czarny +czerwony do usb) Nie ma bata ,zeby sie wlaczyly.. Probowalem resetowac przez 10s nie pomoglo.Na gwarancje czy jest jakis sposob na to?... ;v.

    OdpowiedzUsuń