niedziela, 15 grudnia 2013

Beats Pill czyli świetny głośnik bezprzewodowy

Witajcie! :)
Dzisiaj mam dla was coś nowego od dłuższego czasu. BEATS PILL!
W zestawie znajdziemy:
- Głośnik,
- Etui,
- Karabińczyk,
- Ładowarkę,
- Kabel USB,
- Kabel AUX 3,5 mm,
- Instrukcje,
- Katalog z Beats'ami
- Kartę gwarancyjną,
- Naklejkę,
- Pudełko.



W podróbkach opakowanie od katalogu z Beats'ami, naklejką, instrukcjami jest błyszczące i śliskie, natomiast w oryginale jest matowe.


W podróbkach ładowarka ma mniejsze pole powierzchni. Logo Beats sięga aż po jej krawędzie. Tak wygląda oryginał:



Przyciski bardziej wystają, ale w oryginale, są w miarę schowane:

Dodatkowo w podróbkach nie ma tych błyszczących otoczek w wejściach "in" oraz "out":

Pudełko nie jest wyblakłe, a kolory są bardzo wysokiej jakości:


Kable nie są wcale poobdzierane, są wykonane bardzo dokładnie i starannie, tak samo jak karabińczyk. Chodzi gładko i sam odskakuje.


To są jedyne szczegóły, które zauważyłem, jeśli coś jeszcze uda mi się zauważyć napiszę tutaj.
Naprawdę bardzo warto kupić ten głośnik.
Beats Pill jest jednym z najlepszych głośników bezprzewodowych. Parowanie zachodzi bardzo szybko, mamy też z tyłu tag NFC. Jednak jeśli ktoś nie ma Bluetooth'a w telefonie muzykę można odtwarzać tradycyjnie przez kabel lub używać jako głośniki do komputera. Pill gra bardzo głośno, a dźwięk jest czysty. Połączenie się nie zrywa i to jest najważniejsze. Nic nie trzeszczy. Czas ładowania od 0% do 100% to około 4-5 godzin, ale ja go ładuję co około 5 dni.
Niestety nie mogę ostatnio odpowiadać na komentarz. Piszcie na naszym FanPage'u:
https://www.facebook.com/pages/Beats-Army-Polska/129276837229090?ref=hl

15 komentarzy:

  1. siemanko mam pytanko - http://allegro.pl/sluchawki-beats-by-dr-dre-solo-hd-oryginal-okazja-i3802812221.html - myślisz ze podróbki czy oryginalne? oznaczone jako używane, w ładnym stanie ale przydaloby sie fachowe oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie, ponieważ słyszałem wiele komentarzy na temat tego głośniczka. Niektórzy mówią, że jest wyśmienity i jest warty swej ceny, a inni że jest okropny i lepszym wyborem jest na przykład bose mini soundlink (w podobnej cenie) lub nawet sony sony srs btv5 (który jest o wiele tańszy). Co ty myślisz na ten temat? Kupiłbym sobie beats pill, ale negatywnych opinii jest bardzo dużo.

    P.S. Głośniki tych osób są z tego samego sklepu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównywałem w sklepie "Beats Pill" z Jbl Flip - chyba z pół godziny. Mimo ceny niższej o połowę i połowę mniejszej liczbie głośników, mogę z czystym sumieniem polecić tańszy i moim zdaniem lepszy zestaw od Jbl (chociaż Beats Mixr nie ma sobie równych).

      Usuń
  3. Testowałeś lub będziesz testował boomphones? Chodzi mi zarówno o słuchawki jak i głośniczek. Zastanawiają mnie też słuchawki sennheiser, bo podobno w cenie porównywalnej do beats'ów są dużo lepsze. ;) Będziesz testował któreś z tych urządzeń?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kupiłem podróbę za 250 zeta. niczym nie odbiega od oryginału pyzatym że bateria starczy na 6 godzin słuchania muzyki na Maxa. wiec po co przepłacać ??

    OdpowiedzUsuń
  5. podał by ktoś linka do takich głośników max 300 zł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/glosnik-beats-pill-by-dr-dre-i4997970052.html
      Ten kosztuje 320 zl

      Usuń
  6. Ja kupiłem podróbę i jestem b. zadowolony.
    Nie przepłaciłem a wrażenia słuchowe identyczne z oryginałem- sprawdzałem u kolegi. Być może ne mam słuchu absolutnego to tym bardziej si cieszę, że nie zapłaciłem za coś czego nie słyszę. A śliskość pudełka i niższa jakość nadruku i barw?- Też jest niesłyszalna, więc mi nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszycie się, że nie przepłaciliście a słuchowo odróżnić się nie da oryginału od podróby. Tak, to prawda ale za to (hehe) macie śliskie i świecące opakowanie od instrukcji, kolory waszego pudełka są gorszej jakości i bardziej wyblakłe a jak się bardzo dokładnie przyjrzeć to przyciski w waszej podróbie chyba trochę wystają... i co najważniejsze- nie błyszczą się wam gniazdka ,,in" i ,,out"! Ja zapłaciłem kilkaset złoty więcej ale śmiało zabieram na imprezę pudełko i mogę się chwalić ORYGINAŁEM.

    OdpowiedzUsuń
  8. czesc, sluchajcie mam problem z ladowaniem, nie mam oryginalnej ladowarki......ale podlaczalem glosnik normalnie do kontaktu i do kompa na pare godzin potem go wlczalem....muzyka grala okolo 5min i nagle informacje ze bateria rozladowana po czym sie wylacza.....pomozecie cos? moze cos zle robie podczas ladowania powinno cos sie swiecic? czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  9. Głośnik spoko, dość podstawowy ale da radę wygodnie posłuchać muzyki. Mi jednak marzy się taki zestaw z prawdziwego zdarzenia - https://salony.nautilus.net.pl/ . Dobry odbiór dźwięku przy oglądaniu np. filmu też jest przecież bardzo ważny, nie tylko obraz

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Powiem Wam szczerze, że bardzo długo rozglądam się za idealnym głośnikiem dla siebie i jakoś najbardziej przekonał mnie głośnik, który widziałem na stronie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_ultimate-ears.bhtml Przekonały mnie dobre opinie znajomych, którzy już mieli okazję korzystać z takich gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaintrygował mnie Twój wpis, ponieważ widzę, że faktycznie opisujesz świetne głośniki. Ja jednak na ten moment myślę o czymś innym, więc nie wiem, czy się zdecyduję, ale w przyszłości o Twojej opcji pomyślę.

    OdpowiedzUsuń