wtorek, 19 marca 2013

Fake. Fake Everywhere...

Witajcie,
Przepraszam za dłuższą nieobecność.
Piszę niestety ze złą informacją...
Niektóre podróby już są tak udoskonalone, że nie da się ich odróżnić.
Jak zapewne wiecie, jakiś czas temu Beats wypuścił swoje nowe słuchawki czyli Beats Executive.
Słuchawki zostały opracowane bez pomocy firmy Monster, więc ich znaki nie znalazły się na pudełkach Executive'ów.
Myślałem, że Fake'i mają dalej znaczek Monster'a i stary wygląd naklejki z numerem seryjnym lecz się myliłem, zobaczcie sami.
http://www.youtube.com/watch?v=rkxp91OQKqg
Z moich przypuszczeń wynikało, że nowa seria Oryginalnych Beats'ów nie posiada znaczków, różnych broszur od Monster'a i nowy wygląd naklejki z S/N.
Zobaczcie o co mi chodzi:
1. Brak Monster'a:


 Dodatkowo nowa ściereczka antybakteryjna, nowa czcionka na katalogu, nowy wygląd instrukcji i nowa naklejka.
2. Wygląd naklejki z numerem seryjnym (czarnym paskiem został on zakryty).

3. Nowa przejściówka z 3,5mm do 6,3mm.

Na koniec chcę jedynie dodać, że nie ma okazji na allegro np. Beats Studio za 300 zł, nawet za 600 zł. Oryginalne kupimy za 1000-1280 zł. To samo tyczy się reszty modeli. Nawet gdy sprzedawca twierdzi, że są w 100% oryginalne i mają numer seryjny, a kosztuje 2 razy lub więcej taniej niż na stronie producenta, to jest to Fake, po prostu nie istnieją takie "okazje". Zmierzam do tego, że podróbki są na tyle dobre, że nie warto nawet kupować ich na Allegro, Ebay itp. Polecam iść do Saturna i kupić nawet za 200 zł więcej, ale mieć 100% pewności, że posiadacie Oryginał.
Choć jeśli zdecydujecie się na zakup na Allegro, piszcie na naszym FanPage'u, na wszystkie pytania odpowiem, lub komentarze pod postami. Beats Army Polska.

Bartek.





21 komentarzy:

  1. Witam, a jak z jakością dźwięku w takich słuchawkach podrobionych ? czy jeśli kupie takie za ok. 100 zł czy jakość będzie lepsza niż np. w philips shp2000 ? Potrzebuje po prostu ładnych słuchawek do telefonu a na oryginalne mnie nie stać :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    Jeśli kupisz podróbkę za 100 zł, to będziesz miał gorszy dźwięk, niż w tych Philips'ach co podałeś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zakupilem te słuchawki na stronie redcoon.pl. Chciałbym sie zapytać czy w nowych wersjach pod klapka od baterii powinien znajdować sie nr seryjny (u mnie go nie ma) i czy ma Pan opinie na temat tego sklepu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      redcoon.pl to świetny sklep i na 100% sprzedaje oryginały. Najwidoczniej w najnowszych wersjach Beats Electronics zrezygnował z umieszczania tam numeru seryjnego lecz na pewno jest na pudełku.

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. http://allegro.pl/sluchawki-monster-beats-by-dr-dre-nowe-usa-i3452462832.html, rozumiem, że to są podróbki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te słuchawki posiadają podwójny, nieodczepiany kabel. Po za tym brak pełnego wyposażenia, a cena mówi sama za siebie.

      Usuń
  5. Witam, znalazłem ten artykuł przypadkiem ale wreszcie coś co przypomina moje Beats Studio. Zakupiłem je w saturnie wczoraj za 899zł (pierwsza cena 1299 była skreślona czerwonym markerem :P) i szperam po guglu czy to nie fake bo mało co o nich moge znaleźć. Czy mógłbyś mi powiedzieć czy moje BStudio nie jest podróbą czy to jakiś nowy model choć mało info o nim...

    Podaje link do zdjęć, jeśli mało moge dodać więcej. Naprawde będe wdzięczny za opinie.
    https://www.dropbox.com/sh/62y6o8sl7j1240n/IHwT6wUSze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!

      Z tego co widzę to słuchawki są w 100% oryginalne. Jest to wersja wyprodukowana bez Monster'a. Widziałem, że ostatnio zrobili w Saturnie przecenę więc wszystko się zgadza i nie masz się o co martwić, że coś jest z nimi nie tak. Ze sklepów typu: Saturn, MediaMarkt, RTV Euro AGD, Redcon, Merlin (elektronika) nie masz co się martwić, że dostaniesz podróbki. ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dzięki wielkie za odpowiedz, pisałem też na 2 forach i albo nie byli pewni albo pisali by zwrócić :) uf, teraz moge spać... znaczy słuchać spokojnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do sluchawek i braku numeru seryjnego moge powiedziec ze kontrakt beats by dr dre i monster sie skonczyl a cala marke beats by dr dre wykupiła firma HTC dlatego np na nowych pudelkach nie pisze beats by dr dre tylko beats studio, brak numeru seryjnego w oryginalach to kolejna sprawa która zauwazylem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginały ?
    http://allegro.pl/orginalne-monster-sluchawki-beats-by-dr-dre-i3615848552.html
    http://allegro.pl/sluchawki-beats-by-dr-dre-solo-hd-oryginalne-i3622598255.html
    http://allegro.pl/sluchawki-beats-by-dr-dre-solo-hd-i3619676390.html#tabsAnchor

    OdpowiedzUsuń
  9. Te są oryginalne ? xD
    http://www.euro.com.pl/sluchawki/monster-beats-by-dr-dre-studio-czarne.bhtml

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie udalo sie złapać 'okazję', kupiłem na allegro od osoby prywatnej nowe urbeats zafoliowane kupione w saturn z polską gwarancją i paragonem w 100% oryginalne za 200 zł... da sie? Da sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://allegro.pl/sluchawki-nauszne-monster-beats-studio-fv-23-w-wa-i3771358830.html
    Witam. Czy te są orginalne ? Bardzo mi zależy na Twojej opinii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://allegro.pl/beats-by-dr-dre-studio-2014-nw-monster-solo-i3968016269.html
    Witam. Czy są to słuchawki oryginalne ?? Proszę o szybką odpowiedz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, mam pytanie, mam zamiar kupić te Beats http://www.redcoon.pl/B407847-Beats-by-Dr-Dre-Solo-HD_Nauszne#customerreviews
    ze strony Recoon, mam pytanie czy warto i czy to sa orginalne Beats by Dre Solo HD ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, niedawno reklamowałem moje Beats Studio (w sumie to nie wiem czy nie podróbki) i w zamian dostałem nowe Executive, mówili że to model 2013 natomiast ma nadal stare pakowanie tzn napis po lewej stronie, na pudełku są trade-marki przy napisie executive oraz dr.dre jest też numer seryjny i zarejestrowałem je na stronie lecz nie mam jakoś pewności czy to są w 100% oryginały a wątpliwość wzbudza właśnie to pakowanie, mógłby pan mi powiedzieć czy są oryginalne?

    OdpowiedzUsuń
  16. To są oryginalne czy fake?
    http://www.euro.com.pl/sluchawki/monster-beats-by-dr-dre-biale-149324.bhtml
    Jeżeli ktoś wie prosze o odpowiedź ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. http://olx.pl/oferta/beats-studio-wireless-v2-jedyne-w-pl-by-dr-dre-matte-titanium-gold-CID99-ID7eIKJ.html#a2d1ece396;promoted
    A co myślicie o tych ?

    OdpowiedzUsuń