wtorek, 27 sierpnia 2013

Nokia Purity Pro HD by Monster. Konkurencja?

Witajcie. Kilka dni temu kupiłem Słuchawki Nokia Purity Por HD by Monster (BH-940) aby porównać dwie firmy czyli Beats Electronics i Monster Cable.








W pudełku znajdziemy:
- Słuchawki,
- Pokrowiec podróżny,
- Instrukcję,
- Ładowarkę,
- Kabel USB,
- Kabel Audio




Słuchawki zostały opracowane przez Fińską firmę Nokia i Amerykańską - Monster. Są to jak na razie najbardziej zaawansowane słuchawki na rynku. Posiadają specjalny system wygłuszania. Odbywa się to przez mikrofon znajdujący się na słuchawkach, który słucha dzięków z otoczenia i wysyła falę przeciwne do słuchawek. Służy on też do prowadzenia rozmów telefonicznych.



Jakość wykonania stoi na bardzo wysokim poziomie i można by je przyrównać do Beats Mixr. Słuchawki odtwarzają dźwięk bardzo podobnie jedynie w Mixr jest lepszy bas oraz większy poziom głośności. Pod względem wygody jestem zawiedziony. Słuchawki po godzinie noszenia i słuchania muzyki strasznie męczą uszy i ciągle chcą spaść z głowy więc wcale nie nadają się do aktywnego wypoczynku.

Co ciekawe posiadają tag NFC więc można łatwo się z nimi połączyć przez telefon z tą technologią.
Parowanie zachodzi wyjątkowo szybko. Osobiście w moim iPhone'ie łączyły się automatycznie, a na pasku obok godziny wyświetlał się poziom naładowania baterii.



Słuchawki ładowane przez godzinę wystarczają na 24 godziny słuchania muzyki lub 7 dni w trybie gotowości.  Dioda obok gniazda ładowania wyznacza poziom baterii. Muzykę można także odtwarzać po kablu audio.


Słuchawki na swojej obudowie mają klawisze funkcyjne.
Z jednej strony klawisze do regulacji głośności:




Natomiast z drugiej klawisze do przełączania utworów oraz
 klawisz wielofunkcyjny (do zatrzymywania i odtwarzania muzyki oraz do odbierania i kończenia połączeń):




Słuchawki są bardzo energooszczędne po około 30 minutach bezczynności wyłączają.
W takim ułożeniu są wyłączone:




A w takim włączone:



Podsumowując. Nokia Purity Pro by Monster nie są warte ceny takiej jaką wyznaczył producent czyli 1200 zł. Są niewygodne, rozłączają się po odejściu od odtwarzacza na 4 metry, czasami muzyka ucicha i po 2-3 sekundach wznawia się, niekiedy jest problem z przyciskiem wielofunkcyjnym, a także z tym żeby muzyka włączyła się. Osobiście miałem taki problem, że nie mogłem w żaden sposób jej odtwarzać i musiałem je ponownie sparować. Bardziej od nich polecam Beats Wireless. :)
Stwierdzam też, że te słuchawki nie są konkurencją dla  Beats'ów. :)

3 komentarze:

  1. design - totalna porażka - jak dla mnie przypominaja ochronniki słuchu a'la BHP - hmmmm zbyt nachalne w swej prostocie
    - co do dżwieku pojecia nie mam , oby pozytywnie zaskoczyły ...uzywam na co dzień Monster Wireless - które okazały sie co najmniej średniakiem na moj przytłumiony gust - Creativy za 1/5 ceny oceniam o niebo lepiej :-/
    a żeby tak po "calości" nie hejtowac ... Nokia ...kiedyś znacząca marką byla ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo podobają się monstery, ostatnio kupiłam i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłem Monstery i musze powiedzieć ,że warto - oczywiście zapłaciłem jedyne 799 zł za czarne. Dźwięk jest obłędny ( przy dobrej jakości utworach) Są wygodne , nie przesuwają się i nie spadają . Bardzo dobrze wyciszają otoczenie. Używam zarówno podczas chodzenia jak i siedzenia w domu ( samolot ,spacer , komórka, komputer) Wygląd... kwestia gustu, może trochę śmiesznie wyglądają na głowie ale to kwestia przyzwyczajenia. Są bardzo dobrze wykonane .

    OdpowiedzUsuń