sobota, 7 grudnia 2013

Beats Mixr na sprzedaż!

http://allegro.pl/show_item.php?item=3779513078
Witam,
Mam na sprzedaż w 100% oryginalne słuchawki Beats Mixr w kolorze białym. Słuchawki zostały kupione u użytkownika KMKI.pl 22 stycznia zeszłego roku więc jest na nie jeszcze gwarancja. 22 sierpnia zostały wymienione na nowe, ponieważ kabel lekko się odkleił. Czemu warto kupić u mnie? Prowadzę FanPage Beats Army Polska na facebook'u i doradziłem wielu osobom przy kupnie oryginalnych słuchawek i właściwie ciągle doradzam. Po drugie stworzyłem bloga na, którym recenzuje Beats'y i tworzę poradniki do odróżniania podróbek. Słuchawki są z dystrybucji firmy HAMA
W zestawie:
- Słuchawki,
- Etui,
- Dwa kable,
- Instrukcje,
- NAKLEJKA,
- Ścierzeczka
- Przejściówka,
- Karta Gwarancyjna,
- Polska Instrukcja,
- Pudełko
Gorąco polecam, bo naprawdę warto.
Macie Państwo pewność, że dostaniecie oryginały! :)

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Chciałbym się dowiedzieć czy te Beatsy Solo HD są oryginalne ? Kosztują tu 548 zł a Allegro to nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. O coś link się nie wkleił - beatsy za 548 zł http://www.eukasa.pl/sluchatka-beats-solo-hd-cerne/#

    OdpowiedzUsuń
  4. tablica.pl/oferta/monster-beats-studio-nowe-gwarancja-org-poznan-ID2Nnkb.html a te?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Przeglądając sklepy internetowe natknąłem się na pewną firmę, która jak bodajże słyszałem posiada siedzibę w Hong Kongu i właśnie stamtąd wysyłany jest zamówiony przez ludzi sprzęt. Można u nich zamówić Beatsy Mixr za 650 zł :) Jak myślisz ? Czy gdybym zamówił sobie te słuchawki od nich to czy byłyby one oryginalne ? http://xtreme-mobiles.pl/product-pol-1800-Dr-Dre-Beats-Mixr-Black.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchawki to kiedyś w prezencie dostałem takie solidne, że już je długo mam i są ok. Bardziej teraz potrzebuję przenośnego głośnika do słuchania na przykład muzyki z telefonu. Dobre oferty ma sklep https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Creative.bhtml i to chyba tutaj zdecyduję się na zakup. Zależy mi na dobrej jakości sprzęcie, a tu i ceny są atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń